Lediga jobb som Inköpsassistent i Svedala

Se lediga jobb som Inköpsassistent i Svedala. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Svedala som finns hos arbetsgivaren.

Supply Chain Coordinator- West Atlantic- Malmo Airport

The West Atlantic Group is one of the markets leading providers of dedicated airfreight service to European National Mail Organisations and airfreight capacity to Global Integrators and freight forwarders. The Group has a well-established geographic network and operate a customised aircraft fleet of 40 aircrafts, which includes the British Aerospace ATP, Bombardier CRJ 200 PF, Boeing 737-300 / 400/ 800. West Atlantic was founded in 1962 and its headquarter... Visa mer
The West Atlantic Group is one of the markets leading providers of dedicated airfreight service to European National Mail Organisations and airfreight capacity to Global Integrators and freight forwarders.
The Group has a well-established geographic network and operate a customised aircraft fleet of 40 aircrafts, which includes the British Aerospace ATP, Bombardier CRJ 200 PF, Boeing 737-300 / 400/ 800.
West Atlantic was founded in 1962 and its headquartered in office buildings at Malmö Airport, Sweden. Operation are performed all over Europe with a staff around 500 employees. West Atlantic holds two Air Operating Certificates, one in UK and one in Sweden, which together operate over 24,000 flights serving more than 50 destinations. Focus is on safe operations, high reliability, and customer service.


Ett fantastiskt tillfälle att få arbeta för ett av Europas ledande fraktflygbolag.

West Atlantic söker en Supply Chain Coordinator för att arbeta som en del av vårt logistikteam på Malmo Airport.

Om Jobbet

Du blir en del av ett team som ansvarar för att koordinera försörjningskedjan av reservdelar till våra flygplan inom West Atlantic-koncernen. Vilket innebär att säkerställa att logistiken fungerar enligt gängse regler och rutiner genom att tillse att leveranser sker till rätt plats i rätt tid, för att garantera kundnöjdhet.

Ansvarsområden 


• Spåra upp internt och förflytta, eller köpa in, reservdelar enligt plan för lager och defekter. 


• Säkerställa att alla komponenter är enligt korrekt specifikation och att arbetet utförs enligt gällande SOP. 


• Säkerställa att alla reservdelar levereras i rätt tid, till rätt destination; övervaka och granska kontinuerligt. 


• Lösa problem avseende avvikelse från lager, t.ex. sena leveranser, ej levererade varor, leveranser till fel destination etc. Se till att snabb och effektiv kommunikation sker med alla inblandade avdelningar och intressenter. 


• Organisera kostnadseffektiva transporter för alla reservdelar baserat på prioritet. 


• Samarbeta med alla relevanta avdelningar för att säkerställa att lagernivåerna hålls på rätt nivå enligt företagets krav. 


• Underhålla och uppdatera våra IT-system för att säkerställa att korrekt lagerinformation finns tillgänglig hela tiden. 


• Känna till och upprätthålla aktuell kunskap om relevanta tullbestämmelser för att säkerställa efterlevnad kontinuerligt. 


• Assistera och vara behjälplig till förrådspersonalen vid behov.

Om dig

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom logistik, lager och inköp. Du har en utomordentlig förmåga att organisera och planera. Du är en fena på att lösa problem och du har en stor initiativförmåga. Arbetet innebär både att arbeta i grupp och ensam så du behöver vara bekväm i båda situationerna. Har du tidigare arbetat inom flygindustrin och har erfarenheter av att arbeta med farligt gods och lagersystem så är det en stor merit. 

Vi söker dig som har minst utbildning på gymnasienivå. För att fixa jobbet behöver du ha goda kunskaper i att kommunicera på Svenska och Engelska i både tal och skrift. Du behöver ha en god IT kompetens och vara en van användare av Microsoft 360. Då arbetsplatsen är på Malmö Airport så är det ett krav att du har körkort och tillgång till bil.

Om anställningen

Tillsvidareanställning på heltid, skiftgående 24/7. Tillträde enligt överenskommelse.

Övrigt

I denna rekrytering kommer en säkerhetsprövning genomföras. Om du har frågor angående tjänsten, vänligen kontakta Supply Chain Manager Josip Lukic, [email protected] Observera att vi inte tar emot CV via mail.

Vänligen ansök genom att klicka på “Apply” knappen nederst på sidan.
Ansökan skall innehålla CV och ett personligt brev. Intervjuer och urval sker löpande.

Sista datum för ansökan är 2021-11-07 Visa mindre

SUPPLY CHAIN COORDINATOR

The West Atlantic Group is one of the markets leading providers of dedicated airfreight service to European National Mail Organisations and airfreight capacity to Global Integrators and freight forwarders. The Group has a well-established geographic network and operate a customised aircraft fleet of 40 aircrafts, which includes the British Aerospace ATP, Bombardier CRJ 200 PF, Boeing 737-300 / 400/ 800. West Atlantic was founded in 1962 and its headquarter... Visa mer
The West Atlantic Group is one of the markets leading providers of dedicated airfreight service to European National Mail Organisations and airfreight capacity to Global Integrators and freight forwarders.
The Group has a well-established geographic network and operate a customised aircraft fleet of 40 aircrafts, which includes the British Aerospace ATP, Bombardier CRJ 200 PF, Boeing 737-300 / 400/ 800.
West Atlantic was founded in 1962 and its headquartered in office buildings at Malmö Airport, Sweden. Operation are performed all over Europe with a staff around 500 employees. West Atlantic holds two Air Operating Certificates, one in UK and one in Sweden, which together operate over 24,000 flights serving more than 50 destinations. Focus is on safe operations, high reliability, and customer service.


 

West Atlantic Sweden AB är ett internationellt fraktflygbolag med huvudkontor på Malmö Sturups flygplats.

Vi söker nu en Supply Chain Coordinator till vårt logistikteam. Detta är ett fantastiskt tillfälle att få arbeta för ett av Europas ledande fraktflygbolag.

 

Sammanfattning av tjänsten

Ansvarig för att koordinera försörjningskedjan av reservdelar till våra flygplan inom West Atlantic-koncernen.

Säkerställa att logistiken fungerar enligt gängse regler och rutiner genom att tillse att leveranser sker till rätt plats i rätt tid, för att garantera kundnöjdhet.

Tjänsten är på heltid med skift 24/7

 

Huvudsakliga arbetsuppgifter:


• Spåra upp internt och förflytta, eller köpa in, reservdelar enligt plan för lager och defekter. 


• Säkerställa att alla komponenter är enligt korrekt specifikation och att arbetet utförs enligt gällande SOP. 


• Säkerställa att alla reservdelar levereras i rätt tid, till rätt destination; övervaka och granska kontinuerligt. 


• Lösa problem avseende avvikelse från lager, t.ex. sena leveranser, ej leverade varor, leveranser till fel destination etc. Se till att snabb och effektiv kommunikation sker med alla inblandade avdelningar och intressenter. 


• Organisera kostnadseffektiva transporter för alla reservdelar baserat på prioritet. 


• Samarbeta med alla relevanta avdelningar för att säkerställa att lagernivåerna hålls på rätt nivå enligt företagets krav. 


• Underhålla och uppdatera våra IT-system för att säkerställa att korrekt lagerinformation finns tillgänglig hela tiden. 


• Känna till och upprätthålla aktuell kunskap om relevanta tullbestämmelser för att säkerställa efterlevnad kontinuerligt. 


• Assistera och vara behjälplig till förrådspersonalen vid behov.

 

Utbildningskrav

 Gymnasienivå

 

Kompetenskrav:


• Tidigare erfarenhet inom logistik och lager
• Tidigare erfarenhet av inköp
• Flytande i svenska och engelska, både tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i MS Office
• Körkort och tillgång till bil

 

Meriterande erfarenheter 


• Erfarenhet från flygindustrin
• Erfarenhet av att hantera farligt gods
• IT-erfarenhet från lagersystem

 

Personliga egenskaper:

Som person är du servicefokuserad och har ett flexibelt förhållningssätt. Du har en utomordentlig förmåga att planera och organisera. Du är en problemlösare med god initiativförmåga.

Du har lätt att samarbeta med dina kollegor men kan även arbeta ensam.

  

Om du har frågor angående tjänsten, vänligen kontakta Supply Chain Manager Josip Lukic

[email protected]

 

Vänligen ansök genom att klicka på “Apply” knappen nederst på sidan.
Ansökan skall innehålla CV och ett personligt brev. Intervjuer och urval sker löpande.

Sista datum för ansökan är 2021-05-30. Visa mindre

SUPPLY CHAIN COORDINATOR

The West Atlantic Group is one of the markets leading providers of dedicated airfreight service to European National Mail Organisations and airfreight capacity to Global Integrators and freight forwarders. The Group has a well-established geographic network and operate a customised aircraft fleet of 40 aircrafts, which includes the British Aerospace ATP, Bombardier CRJ 200 PF, Boeing 737-300 / 400/ 800. West Atlantic was founded in 1962 and its headquarter... Visa mer
The West Atlantic Group is one of the markets leading providers of dedicated airfreight service to European National Mail Organisations and airfreight capacity to Global Integrators and freight forwarders.
The Group has a well-established geographic network and operate a customised aircraft fleet of 40 aircrafts, which includes the British Aerospace ATP, Bombardier CRJ 200 PF, Boeing 737-300 / 400/ 800.
West Atlantic was founded in 1962 and its headquartered in office buildings at Malmö Airport, Sweden. Operation are performed all over Europe with a staff around 500 employees. West Atlantic holds two Air Operating Certificates, one in UK and one in Sweden, which together operate over 24,000 flights serving more than 50 destinations. Focus is on safe operations, high reliability, and customer service.


West Atlantic are currently looking for a Supply Chain Coordinator to work as part of the Logistic Team in Malmö. This is a fantastic opportunity to work for one of Europe's leading cargo airlines.

Position Type:  Permanent Full-Time. Shift pattern 24/7

Department:    Logistics         

Location:          MMX (Malmö-Sturup)

Responsible to Logistics Controller MMX (Malmö-Sturup)

 Role Summary

Responsible for coordinating the maintenance spare parts supply chain for the West Atlantic Group and SwiftAir Group.

Ensure that the service provided is carried out to the required standards, on time and in full to ensure customer satisfaction.

 Responsibilities


•  Purchasing of aircraft spare parts according to the schedule for stock and/or defects. 


• Ensure all parts are to the correct specification and that the correct administration is carried out as per SOP’s. 


• Ensure all parts arrive on time and to the correct destination, monitor and review on a regular basis. 


• Resolve all issues with regard to non-conformance with stock e.g., late deliveries, non-deliveries, deliveries to incorrect destination etc. Ensure timely and effective communication takes place with all relevant departments. 


• Organise freight solutions to support the supply chain movement for all parts ensuring they are timely and cost effective. 


• Liaise with all relevant departments to ensure that stock levels are maintained to the correct levels according to company requirements. 


• Maintain and update all supply chain systems and relevant administration to ensure correct information on stock is available at all times. 


• Know and maintain up to date knowledge of all relevant customs regulations to ensure compliance at all times. 


• Assist and support the stores team with managing the stores effectively and efficiently.

 Academic/Educational Requirements

 Gymnasium level

 Required Skills/Experience:


• Aviation industry experience is essential.
• Previous experience within the supply chain function including aircraft stores.
• Previous purchasing experience of aircraft spare parts.
• Proven problem-solving ability.
• Excellent planning and organization Skills
• Experience of managing dangerous goods
• Possess good communication skills (both written & verbal)
• Ability to work independently and within a team
• Ability to take the initiative
• Excellent IT Skills – Knowledge of supply chain systems is considered an advantage
• Driving license

 

If you have questions about the vacancy, please contact Supply Chain Manager Josip Lukic

[email protected] (We do not accept CV via email)

Please apply by clicking the “Apply” button at the bottom of the screen.

The application shall include a CV and a personal letter. Interviews and selection are ongoing.

Deadline for applying is 2021-05-15. Visa mindre