Lediga jobb som Leveranschef i Svedala

Se lediga jobb som Leveranschef i Svedala. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Svedala som finns hos arbetsgivaren.

Supply Chain Manager

Ansök    Feb 23    Valueone AB    Leveranschef
ValueOne rekryterar en Supply Chain Manager till vår kund KiiltoClean i Svedala, Skåne. Har du erfarenhet av en liknande position och samt intresse för förändringsarbete kan detta vara en roll för dig.    Kiilto är ett familjeägt företag från Finland, etablerat år 1919. Vi har en uttalad vision fram till år 2080 som är baserad på miljöledarskap, närhet och engagemang för framtiden. Vi utvecklar, tillverkar och marknadsför kemiska produkter med tillhörande... Visa mer
ValueOne rekryterar en Supply Chain Manager till vår kund KiiltoClean i Svedala, Skåne. Har du erfarenhet av en liknande position och samt intresse för förändringsarbete kan detta vara en roll för dig.   

Kiilto är ett familjeägt företag från Finland, etablerat år 1919. Vi har en uttalad vision fram till år 2080 som är baserad på miljöledarskap, närhet och engagemang för framtiden. Vi utvecklar, tillverkar och marknadsför kemiska produkter med tillhörande tjänster inom fyra affärsområden: bygg, industrilim och flamskydd, professionell hygien samt konsumenthygien. Vi verkar i 11 länder och har cirka 1 000 anställda. I Sverige marknadsför vi varumärkena Kiilto Pro och DAX. 

Om rollen

Som Supply Chain Manager på KiiltoClean har du det övergripande ansvaret för Supply Chain-funktionen i Sverige. I ditt ansvarsområde ingår även kundtjänst, inköp av bland annat råvaror, produktionsplanering, lagerhantering och hantering av EHS.

Du kommer att vara medlem av den svenska företagsledningen och rapportera till företagets VD.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Ansvara för genomförande av supply chain-strategi i Sverige.
Utveckla leverantörskedjan i Sverige, aktivt söka efter synergier och best practice.
Ansvara för supply chain KPIs i Sverige; utveckling och uppföljning enligt uppsatta mål.
Leda och utveckla teamet baserat på Kiilto strategi och business best practice. Utveckla personalen med avseende på kompetens, motivation och resultat.  
Hantera S&OP;-processen ur ett logistikperspektiv. Vara ägare av prognosingången till S&OP;-processen globalt.
Utveckla och följa upp årliga handlingsplaner baserade på Kiiltos globala och lokala strategier och prioriteringar.
Översätta företagets affärsmål till avdelningsmål och individuella mål.
Vara kontakten mot och ansvara för 3PL.
Utveckla leverantörskontakter och leverantörsrelationer.
Hålla ERP-systemet uppdaterat.
Analysera och utvärdera Customer Service- och logistikaktiviteter.

Erfarenhet och kompetens

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en liknande roll och har god kunskaper om supply chain, logistik och inköp. Du bör även ha ett stort intresse samt kunskaper i att driva förändringsarbete och systematiskt arbetsmiljöarbete. Viktigt är också att du har några års erfarenhet från en ledande position. Vi ser gärna att du har en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, supply chain eller liknande. Flytande kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska är ett krav. Vi förutsätter också att du har god datorvana och erfarenhet från olika affärssystem.

Som person är du driven och självständig. Du har god ledarförmåga och har lätt för att samarbeta med andra samt ett analytiskt och strukturerat arbetssätt. Du trivs i en roll där du får driva förändringsarbete och utveckla andra.

Ansökan

Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Olof Widmark på telefon: 070-786 80 99 alternativt 010 332 29 20.  

ValueOne är specialister inom supply chain management, inköp och logistik. ?Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning av inköp- och logistikkonsulter, rekrytering av inköpare och logistiker samt utveckling av företags supply chain verksamheter vad avser strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens. Visa mindre

Service Operations Manager

Ansök    Nov 4    SANDVIK AB    Leveranschef
Within Sandvik Group, we’re passionate about development and advanced technology, and we always aim to offer the best possible experience for our customers. Right now, we’re taking an exciting step in transforming our market-leading business even further by founding an independent, growth-oriented and customer-centric Business Area by the name of Sandvik Rock Processing Solutions. A place of inclusive collaboration, agility and innovation - where we nurtur... Visa mer
Within Sandvik Group, we’re passionate about development and advanced technology, and we always aim to offer the best possible experience for our customers. Right now, we’re taking an exciting step in transforming our market-leading business even further by founding an independent, growth-oriented and customer-centric Business Area by the name of Sandvik Rock Processing Solutions. A place of inclusive collaboration, agility and innovation - where we nurture an ever-growing portfolio of products and solutions based on the needs of the market, and where pioneering software technology meets the core of manufacturing.


We’re now looking for a Service Operations Manager to join our Parts & Services organization. A dynamic professional with a passion for development – someone who enjoys finding new ways of doing things and inspire us to always stay two steps ahead in running an efficient business and maximizing our profits.


About your job
When entering this role, you define and develop the processes and ways of working for all our field services and rebuild solutions – including on call services, service agreements, as well as repair and rebuild – and you make sure that we always strive for improved operating efficiency and the highest customer satisfaction. This means providing a strategic oversight, as well as challenging our current way of doing things and implementing new, modern and digital perspectives that generate value for our business. You connect our service operations to the end to end product lifecycle, and you establish a solid infrastructure in the different digital platforms we use.


Another important item on your agenda is ensuring high quality and efficiency in our service operations platform, and you plan, develop and implement user centric solutions for managing resources, invoicing, contract management and work order management. You closely collaborate with our product managers and other stakeholders, and you fully engage in finding synergies and best practices. On top of this, you explore the market and analyze the industry to get a good grip on the actions we need to take to stay on top of our game!


This position is based at our headquarters in?Svedala?– a fast and easy commute from surrounding cities such as Malmö, Lund and?Ystad, and with our site located just across from the train station. Global travel is normally included in the job.


About you
We’re looking for someone with experience from working within service operations, preferably as Service Operations Manager. You have broad knowledge of business, service or commercial operations, and you know how to plan and deploy solutions from start to finish. With your previous managerial exposure, you have developed a leadership approach that is based on transparency, open communication and team work. A relevant academic degree is needed, and you’re also skilled in the digital tools used in this field of work. We’re doing business in all corners of the world, and this calls for excellent skills in written and verbal English


Effectively balancing a strategic outlook with an agile doer’s attitude sets you up for success in this position. As you confidently take lead, drive necessary decisions and solve problems on the go, you’re also genuinely open for creative ideas and new perspectives. In addition, you’re the number one collaborator – a pragmatic people person with inspiring ways that help you challenge us, promote change and bring people onboard.


A glimpse of our culture?
At Sandvik, we’re technology driven, innovative and entrepreneurial! For us, success is a team effort, and we value diversity and are committed to creating an inclusive culture where people can be themselves and reach their full potential. So, we invest in supporting each other, learning together and celebrating our differences.
Visit our stories hub, LinkedIn or Facebook to get to know us further.


How to apply?
Please send us your application as soon as possible and no later than November 22, 2020. We have an open and fair recruitment process - where we welcome all applicants, and where we evaluate every unique application in line with the specified requirements profile to find the best match for the position. Read more about Sandvik Group and apply at home.sandvik/career (Job ID: R0021516).


Contact us
Are you interested in learning more about this exciting job? Please contact:
Steven Hanny, recruiting manager, +46 (0)70 606 68 33


Union contacts - Sweden
Mårten Lindberg, Unionen, +46 (0)40?409 240
Riccardo Repetto, Akademikerföreningen, +46 (0)40 409 394
Michael Wicktor-Ohlsson, Ledarna, +46 (0)40?409 025


For more information about our recruitment process, please contact HR Services, +46 (0)26 261 444.


Recruitment Specialist
Lisbeth Häggström


We have already decided on what advertising channels and marketing campaigns we wish to use, and respectfully decline any additional contacts. Visa mindre